Sono curagioso come un lione, eh?

Idag kommer pappa hit till florens! Oj oj oj. Hur ska det ga? Jag vill inte ha nagon har. Det har ar min stad nu! Mitt liv nu! Samtidigt som det ar roligt for mig att ha nagon att visa staden for, nagon att skryta for, vara stolt over alla fina platser i florens och bra stallen jag hittat. Samt att det nog ar nyttigt for mig att fa veta att sverige finns kvar. Att jag maste aka hem. Och det snart. Jag har mer panik och angest over att aka hem an vad jag hade nar jag akte hit. Jag ar fullt overtygad om att jag inte kommer att fa jobb, att jag inte kommer att trivas. Alla som jag kanner har glomt mig och ja... jag vet inte. Jag ar radd for att komma hem. Jagar radd for att pappa ska komma. Jag ar radd. Just nu ar jag pa semester fran verkligheten och jag tror inte att jag vill tillbaka. Samtidigt som jag vet att det antagligen kommer vara ratt skont. Men gud vad jag ar livradd

Kommentarer
Postat av: My

Vi har INTE glömt dig! <3

2009-03-24 @ 05:07:26
URL: http://pulpyozone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0