Om att hålla igång

Om att springa runt och vara yr.
Virvla världen omkring mig i så mycket händelser och planer att jag alltid har något att tänka på, något att kämpa för.
Att planera.
Att se in i framtiden och sakna det förflutna.
Att se framåt.

Att "packa" betyder ligga på en säng med en dator och en bok och egentligen vara väldigt rädd för förändringar och nya sorger.

Att aldrig lyckas hoppas.

Att ag alltid ska ge upp innan jag försökt.

Att beslutsamt resa mig och packa lite till, för framtiden kommer vare sig jag vill det eller inte. Och jag tänker fanimig göra det bästa av den.
Trots att det är svårt.

Kommentarer
Postat av: essay writing

Not everyone will be do this. I hope that all be okey.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0