<3

oj oj.
Torsdagens träningspass resulterade in en förkylning och jag möter världen med huvudvärk och rinnande näsa.
mycket mer har jag egentligen inte att säga.

Ä-lab i fredags och stackars Hälga tappade både ansiktet och hakan, och dessutom några tänder.
och jag misstänker att hon fick en hammrande huvudvärk.
Vi människor åt pizza och tittade på.
Jag gjorde ett iögonfallande arbete och några ettor fick se en cola-burk ur en älgs synvinkel.
Jag skippade hjärna huvudsaken av laben, då jag sett den två gånger redan och gick och tvättade händerna fyra gånger med tvål trots att jag burit handskar.
Resten av kvällen var mysig och jag somnade utmattad och med pipande andning på älsklings säng när han hellre stannade uppe för att limma sina nya, jättetuffa, jättemaliga dockor.

Lördag spenderade jag springandes runt hemma med smink, nya kläderna och hårspray, sen sovandes i en bil på väg mot den underbara stad.
Grattis härliga fastern!
Och underbar tillställning i stockholm med mysiga släkten och en annka som stortivs.
En god och hälsosam middag blev det med vitt bröd, några räkor, marsipan, vindruvor, baileys och härliga konversationer.
Trött och lycklig somnade jag (igen) vid ett i bilen, och vaknade enbart för tandborstning och promenad till sängen vid tre.

Kommentarer
Postat av: Robin

Modeller! Inte dockor, MODELLER!

2008-10-21 @ 01:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0