Kändisskap och arbetsliv.

Phu,
Tisdag, onsdag spenderades på jobbet.
Jag skolkade från skolan för att jobba, då är det inte skolk.

Det var två ganska tuffa dagar.
Natten innan tiotimmarspasset i tisdags kunde jag inte sova på grund av magvärk, så den totala mängden sömn jag fick var kanske fyra timmar. Det var inte så skoj när jag kom till konsum  och fick stå i kassan mest hela dagen. Jag gjorde massor av fel, och kände mig jättevärdelös och fick dessutom tillbaka värken på efteriddagen.
Kunderna klagade på mig och mina äldre, mer erfarna kollegor blev inte så jätteimponerade av min (in)kompetens.
 Onsdagen var bättre.
Nog för att det var svinhalt ute och jag hade jätteproblem när jag cyklade till bussen och när jag gick till jobbet, då jag halkade omkull, och nog för att bussen var i stan två timmar innan jag började arbeta, och nog för att jag åt min frukost kl åtta och min lunch kl halv fem och att jag hälften av dagen var så hungrig att jag höll på att svimma, MEN, jag var i alla fall vaken och gjorde typ inga fel. Vilket är bra.
 Jag spenderade dagen med att hata tacos, i alla fall dess förpackningar (som är omöljiga att öppna och river sönder mina fingrar när jag försöker) och med att packa upp godis och klättra på elefantfötter och lyta tunga lådor högt över huvudet.
 sen satt jag förståss i kassan, och det gillar jag, + att jag bankade 11 500-lappar, DET var läskigt.
Sen älskar jag mitt job för att det fins en automat som ger mig varm choklad med grädde i.  
Älskling kom förbi med mitt armband jag glömt hos honom, och jag blev jättenervös och gjorde massa fel bara för att han stod i kön när jag satt i kassan, och istället för att vara snygg och proffisionell så blev jag röd i ansiktet och gjorde fel. Yey.

Något som dock var tufft var att JAG ÄR NU NÄSTAN KÄND!
jag har nämligen BETJÄNAT ROLF LASSGÅRD!!
han ställde sig i min kassa och jag fick pengar av honom och har hejat på honom, och gett ett kvitto och allting.
^^
Konstigt nog gjorde jag inga fel när han var där.
MEN jag hade rätt att stirra på honom då man ska titta artigt på kunden när han handlar.

Sen efter det åkte jag hem till sorella och åt mat och tittade på serier.
Vi inledde med Teen Titans, som kanske är en av de bästa tecknade serierna som finns (förutom avatar, som alltid kommer att vara bäst)
sen fortsatte vi med grays Anatomi på tv, sen med metalocolyps, som är typ så hemskt och äckligt att det blir roligt.
Sen somnade jag till Arkiv X, eftersom det var pilotavsnittet och jag hade sett det och jag var JÄTTETRÖTT efter en hel arbetsdag.
Idag har vi sett på lilo och stitch, som är typ världens bästa tecknade film, och sen har vi gått på stan och hittat massor av dyra kläder till mig men ingen present till min pojkvän.

Surt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du kör hårt. Du är supervälkommen till oss i Januari för då borde jag ha något form av jobb och då kan du bo hos oss! Superbilligt. Du har typ inte råd att INTE komma. Min nya address är 13 Broomhouse Loan (Postcode: EH11 3TS) (låt din mamma inte googla den eftersom det finns ett ställe som heter likadant i stan där det sker "gang shootouts" och "brutal murders" sååå, det vore kanske inte så bra... :)

2008-11-07 @ 12:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0