mitt i natten.

Oj.
(tänk vad jag ofta börjar mina inlägg med det.)
Mycket har hänt, jag har mycket i huvudet och min tankeverksamhet är reducerad på grund av tröthet.
Jag har inte sovit mycket den här veckan, jag och Puff har blivit msn-beroende.

Jag har heller inte pluggat mycket den här veckan, och efter förra veckans utsköllning av min lärare är det INTE bra.
Jag börjar blir trött på allt nu,
 Kanske är det bara för att jag är trött, och för att det är mycket just nu.

Italien?, Jul, kompisar, jobb, skola, skola, skola, känslor att reda ut och ta hant om...
 Och jag är bara så trött...

men jag vill inte sova, inte nu, inte under natten. Imorgon? och för alltid.
Tills jag vaknar och mår bra, och livet kan leka igen.
Som vanligt.

Jag är nog bara trött.
För jag har haft en underbar dag, verkligen underbar.
Och en bra vecka, verkligen bra.
och en jättehemsk vecka, två dagar, resten bra.

Tack Sorella och Puff för att ni finns för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0