konsum

Av två dagar på konsum kan jag konstatera följande igen:

* Jag hatar kartonger.
* Jag hatar kartonger med "smarta" lösningar
* Förutom xtras earl grey tea, de är smarta på riktigt
* Jag hatar barnmat
* Barnmat är konstigt
* Man blir väldigt trött sista kassapasset på dagen.
* Man hinner mycket längre på fem minuter än vad man tror
* Man kan byta om mycket snabbare än vad man tror
* Kartoffelmos har 1337 som sista siffror på streckkoden
* Jag hatar olika rabattkuponger
* Jag hatar allt som inte har en fungerande streckkod
* Förutom när jag lär mig det, då är det tufft
* Jag är kär i alla förstående och tålmodiga kunder i världen
* Jag tycker om mina arbetskollegor.
* Tjatiga, dumma kunder irriterar mig
* Jag börjar lära mig hitta riktigt ordentligt i affären
* Winerbröd är roliga att göra
* Jag vill ha en mumin-reflex och blå karamellfärg
* Lunch är skönt
* Varm choklad är fortfarade bäst.
* Jag gillar mitt jobb
* Jag gillar lön

Efter jobbet har jag kunnat konstatera:

* Big Bang Theory är kul ^^
* Jag kanske är väldigt dum.....
* :/

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du börjat jobba på Konsum? Vilket? Jag måste ju dit :P

2008-12-22 @ 23:00:29
URL: http://mysticlady.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0