en ny dag

Oj plötsligt blev det sent.
Och jag ska sova.
Det har varit en lång dag.
Och possitiv.

Morgonen med nyfunna och gamla kära bloggar och fantastiska människor som skriver så bra.
Julkalender och sömn, älskade efterlängtade sömn.
Försening, OJ, jag ska åka om en halvtimme.

En stund ensam på stan, en stund sorg.
En härlig kväll med rostat bröt och pannkakor hos Puff.
Dåligt samvete för att jag inte var hemma med fringe och R.
Förlorad kärlek.
Vunnen vänskap. Jag har så kul med dig Puff.
 Heroes, Fringe och dumma, underbara citat från en bok med just sådana.
X-box och jag som är sämst.
Missa sista bussen hem, härlig biltur.

Kväll. Natt.
Dator. Bloggar. Msn.
Besvikelse. Ensamhet.
Hopp.
Ytterligare ny bekantskap som är läskig och skrämmande och jag vill inte.
Fast jag vet att man alltid vinner på att prova.
Planering.

Inte hinna tänka, inte hinna känna.
Skönt, men skrämmande.
död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0