mycket har hänt...

...som vanligt :P
det är oproffisionellt att använda smileys i bloggar, jag vet, men jag SKITER i resten av världen och är mig själv och det här är min blogg och jag ska strunta totalt i alla "ska"n numera.
Precis som jag har eget hem och egen lägenhet och mår så jääävla bra av att vara mig själv.

Två veckor i min egen lägenhet och en vecka med jobb varje dag och jag älskar mitt liv.
Min mamma kan inte låta mig vara, hon ringer mig hela tiden och det är irriterande men jag förstår henne.
 Jag har jobbat kväll hela senaste veckan och trivs som fan med det, eftersom jag börjar vid fem kan jag ha min egen dygnsrytm, och jag älskar de jag jobbar med, och plus att det inte är så hektiskt, så jag kan ta mig tid att vara trevlig mot vare kund.

Jag har misslyckats totalt med skolan, av olika skäl, men jag orkar inte bry mig.

Jag har egen lägenhet, den är mysig och jag älskar den, och Puffen typ bor där med mig, vilket är mysigt och hemtrevligt.

Jag älskade min inflyttningsfest.

Nu är jag i Edinburgh och sitter med H och A och lever livet, och är LYCKLIG!!!!
som fan.

...över allt i mitt liv.
och nu har jag börjat blogga igen ^^
så...
ja ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe

Det funkar att vara på ibland :)

Bra att jag hade ett nytt inlägg att läsa. Jag blev glad =)



Vad bra att du mår bra. Tänk på att du är värd det! Tro inget annat. Du är fan bra!

Kram

2009-01-23 @ 03:08:12
URL: http://mysticlady.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0