Mot framtiden, och vidare.

Nu var det länge sen jag skrev.

Jag vet inte varför.

Det har hänt mycket, och jag har känt mycket.
Jag har varit arg, ledsen och förtvivlad.
Haft ånest, varit stressad, inte orkat och jag har gnällt.

Jag har varit rastlös.

Jag har sökt till stockholm för att plugga. Hittat hyr-rum, kommit in.
Haft ångest.
Lämna underbara älskade hemma,

Lämna vårat liv och vårat varje-dag-tillsammans som varit det underbaraste som hänt mig.

Tackat ja.

Jobbat fem veckor i sträck varje dag med älskade fem mil ifrån mig.
Ha tre lediga dagar av underbar frihet hemma hos honom,
Träffats på helgerna när han är ledig och jag jobbar nio samt elva timmar och är trött, gnällig, omöljig och  stressad.
och trött. Framförallt trött.

Varit ledig.
kört bil.
Jobbat igen.
Sagt upp lägenheten.
Haft ångest.
Beslutat mig att det här är possitivt och något jag velat göra hela mitt liv.
Beslutat att vara fri och modig.

Längtar så mycket efter imorgon då han kommer hem och vi har två underbara veckor tillsammans.

Sakta tagit upp livet igen.

Gått på stan

Stickat

Plockat blåbär och tagit promenader.

Börja blogga igen?

ja.

Kommentarer
Postat av: essay writing

It's wonderful that you decided to be a good person. You can change if you want.

2012-01-13 @ 13:13:23
URL: http://custom-essay.ws/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0